مسئولیت

سیاسی اجتماعی ادبی

مسئولیت

سیاسی اجتماعی ادبی

کشور ترکها، کشور کردها، کشور عرب ها و کشور فارسها.

به نام رب الجلیل


این مطلب به نظرم جالب اومد گفتم شما هم بخونید.


کشور ترکها، کشور کردها، کشور عرب ها و کشور فارسها. 350 قوم و زبان در آمریکا زندگی میکنند و هیچ کس تا به حال درخواست استقلال و جدایی نکرده است. بلکه اگر اجازه دهند، مکزیک و سایر کشورها هم بدشان نمی آیند به آمریکا بپیوندند. در حالی که فلات ایران و میان رودان که هزاران سال از حضور اقوام گوناگون تمدن یافته است، می بایست تکه پاره شود. مطمئن باشید اگر تجزیه ای صورت گیرد (که نخواهد گرفت) در میان خود ترکها هم ولوله ای برای تجزیه می افتد و ارموی ها خواهان جدایی از تبریزی ها و آنها هم از اردبیلی ها خواهند شد. در کردستان هم چنین اتفاقی به نوبه خود می افتد.

عزیزان، ما باید از کشور خود که همانا ایران باشد محافظت کنیم و حقوق مسلم خود را در قالب جنبشهای مردمی و با صبر و استقامت به دست آوریم. ایران سرزمین همه ایرانیان است و به ویژه قوم کرد که از اصیلترین ایرانیان میباشند، می بایست در راستای برخورداری از ایرانی سر فراز و آزاد با تمام تنوعش تمام تلاشمان را کنیم.


من خودم کرد هستم .درسته در ایران و عراق و ترکیه نسبت به کردها بعضی وقتها ظلم میشه و لی این دلیل نمیشه که ما کردها اعلام استقلال کنیم.بهتره به صورت دموکراسی وارد عمل شد و به دولتمردان فهماند که باید به فرهنگ و عقاید و خواسته های معقول کردها احترام گذاشت.

 چه اشکالی داره اگر کردها در بین مناطق کردنشین خارج از کشور خودشون به راحتی تردد کنن.

این یه نمونه از کمک مسئولین میتونه باشه.


نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:04 http://www.ir90.in

سلام برای تبادل لینک برتر می توانید یه سایت زیر بیایید
www.ir90.in
تبادل لینک برای افزایش آمار بازدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد